21Paź 2016

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Z pewnością słyszałeś o specjalistach SEO, których praca polega na pozycjonowaniu stron. Na pewno jesteś zainteresowany tym, czym dokładnie ci ludzie się zajmują. Na czym polega ich praca. Jakie umiejętności muszą posiadać, oraz z jakich narzędzi będą oni korzystać? W końcu, z jakiej wysokości zarobkami można się liczyć, jeśli będziemy pozycjonować strony www.

pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron, to nie to samo co zykła reklama.

Wiele osób bardzo często myli pojęcia i sądzi, że pozycjonowanie stron internetowych jest tym samym, co ich reklama w internecie. W rzeczywistości cele tych dwóch czynności są od siebie diametralnie różne. Po pierwsze, zadaniem pozycjonowania stron, jest wyniesienie ich na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. Jeśli czynność ta zostanie wykonana prawidłowo, to adres pozycjonowanej strony powinien się wyświetlić na jednych z pierwszych pozycji, dzięki czemu internauci będą mogli znacznie łatwej i szybciej trafić na taką stronę. Reklama stron internetowych odbywa się przy pomoc zupełnie innych narzędzi – przede wszystkim opiera się o wykorzystanie płatnych narzędzi i systemów, takich jak na przykład reklama Ad Words.

Jak wykonać pozycjonowanie stron.

To jedno z najczęściej zadawanych pytań, w kontekście tej czynności. Jeśli twoja strona internetowa nie jest narzędziem nastawionym na typowe zarabianie, możesz na początku spróbować samodzielnie pozycjonować stronę, przy pomocy powszechnie dostępnych narzędzi i metod. Jeśli natomiast strona internetowa służy typowo do zarabiania, jest sklepem internetowym lub ofertą firmy, nie można sobie pozwolić na to, by popełnić jakiekolwiek błędy podczas jej pozycjonowania. Znacznie wygodniej, bezpieczniej i skuteczniej będzie powierzyć to zadanie specjalistom, zawodowo zajmującym się SEO.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron www?

Ostatnim pytaniem, które może bardzo mocno Państwa interesować jest ewentualny koszt pozycjonowania stron internetowych. Za wszelkie wykonane prace związane z pozycjonowaniem stron, można się rozliczać na dwa sposoby. Pierwszy z nich to miesięczny abonament. W tym przypadku uzgadniasz to, ile co miesiąc będziesz płacił za wykonaną pracę, niezależnie od tego, czy przyniesie to efekty. Druga metoda to rozliczanie się za efekt. Płacisz wówczas rzeczywiście za to, jakie efekty udało się firmie pozycjonującej stronę uzyskać. Nie każda firma zgadza się na takie rozwiązanie, gdyż jest ono dla niej ryzykowne, ponieważ agencja SEO ponosi znaczne koszty związane z inwestycją w promocje strony.

Oceniono nas w Google+
Porozmawiajmy
Loading...