19Gru 2016

Strony internetowe jako kanał komunikacji

czat na stronie internetowej

Komunikacja pomiędzy firmą a klientem, jest jedną z najważniejszych rzeczy, od której zależy sukces i dalszy rozwój przedsiębiorstwa. W dobie internetu, komunikacja ta nie ogranicza się wyłącznie do rozmów w cztery oczy i połączeń telefonicznych. Dzięki temu że niemal każda firma posiada już własne strony internetowe, może stosować nowe technologie, ułatwiające porozumiewanie się z klientami w czasie rzeczywistym. Dobrze wiedzieć jakie możliwości są nam udostępnione. Wiedza taka może się przydać, jeśli zechcą Państwo odświeżyć wizerunek swojej firmy lub zlecą pozycjonowanie stron www na zewnątrz.

Czat na stronie internetowej.

Komunikacja w czasie rzeczywistym może odbywać się przy pomocy czatu, zainstalowanego na Twojej stronie. Może to być niewielkich rozmiarów okienko, wysuwane z bocznego pasku. Czat może być widoczny non stop, od pierwszej sekundy wejścia na stronę, jak również może się uaktywniać po określonym czasie bezczynności – na przykład jeśli użytkownik nie kliknie w żaden link. Wówczas aby zwrócić jego uwagę i zachęcić do działania, czat może się automatycznie aktywować, zapraszając do rozmowy z konsultantem. Zastosowanie takiego rozwiązania na stronach internetowych nie jest kosztowne, ale wymaga tego, aby po drugiej stronie znajdował się pracownik firmy, gotów do nawiązania rozmowy i udzielania odpowiedzi na ewentualne pytania klienta. Czy to jedyne rozwiązanie? Nie. Możemy ograniczyć koszta obsługi czatu online, poprzez uruchomienie bota.

Zobacz ofertę: Czat na stronie internetowej

Czat-BOT w serwisie internetowym.

Projektowanie stron www może uwzględniać zainstalowanie w serwisie specjalnego oprogramowania do rozmów na czacie. Czat bot to oprogramowanie dedykowane dla indywidualnych potrzeb każdej firmy. Jego instalacja pozwala klientom prowadzić rozmowę na czacie o każdej porze, również w nocy i dni wolne od pracy. Czat bot zawiera rozbudowany zestaw pytań, do których zostały przypisane odpowiedzi. Każdy zestaw pytań można dowolnie modyfikować, dodając własne wraz z odpowiedziami. Dodatkowo, algorytm czat bota jest inteligentny i potrafi udzielać odpowiedzi na pytania, których nie ma w bazie, jak również te, które zostały napisane z literówką. Co więcej, program sam się uczy i rozwija własny słownik, dzięki czemu im częściej czat jest używany, tym większe możliwości zyskuje.

Formularz kontaktowy – podstawowe wyposażenie każdej strony www.

Maile w dalszym ciągu są jednymi z najpowszechniejszych kanałów komunikacji internetowej. W czasie kiedy niemal każdy z nas posiada własną skrzynkę pocztową e-mail, korespondencja internetowa stała się powszechna nie tylko w sprawach zawodowych, ale i prywatnych. Wysyłanie wiadomości e-mail nie zawsze jednak jest łatwe. Szczególnie wtedy, jeśli nie mamy dostępu do swojego komputera, na którym znajduje się nasz skonfigurowany program pocztowy. Wysłanie wiadomości e-mail może wówczas być poważnym problemem, wymagającym logowania się do webmaila, co wiąże się z koniecznością pamiętania haseł i loginów. To oczywiście nie dla każdego jest takie oczywiste. Aby ułatwić swoim klientom wysłanie wiadomości, strony internetowe Szczecin powinny być wyposażone w formularz kontaktowy. Wysłane z niego maile trafiają na jedną z firmowych skrzynek. Dobrze również, aby wysyłający miał możliwość wysłania kopii wiadomości na swoją skrzynkę, której adres poda w wiadomości. Aby chronić się przed spamem, można formularz wyposażyć w mechanizm CAPTCHA, wymagający przepisania ciągu znaków lub wskazaniu graficznej odpowiedzi na proste pytanie.

Oceniono nas w Google+
Porozmawiajmy
Loading...