1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl
  2. darmowy kurs pozycjonowania

darmowy kurs pozycjonowania

darmowy kurs pozycjonowania

Odnalezione posty związane z frazą: darmowy kurs pozycjonowania

darmowy kurs pozycjonowania – DobrePromo.pl

Nasza Interaktywna Agencja jest godną polecenia marką pozycjonowania lokalnego stron www. Zapewniamy skuteczne pozycjonowanie stron www, sklepów online oraz blogów. Posiadamy ogromne doświadczenie. Podpowiadamy biznesom znaleźć najlepsze słowa kluczowe, w oparciu o nie, dokonujemy wielu działań aby pozycjonować w wyszukiwarkach stronę. Działanie z z agencją interaktywną Dobre Promo zwyczajnie się opłaca a wartości wynikające z pozycjonowania strony zwracają się wielokrotnie. Przez lata stworzyliśmy obfite portfolio i wielu zadowolonych z pozycjonowania właścicieli stron. Jeśli masz pytanie, skontaktuj się z naszą agencje interaktywną lub wypełnij formularz niezobowiązującej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z Google

Prawdopodobnie zainteresuję Cię temat: darmowy kurs pozycjonowania. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie witryn to różnego rodzaju działania, które mają sprawić że serwis będzie wyróżniony jako jeden z czołowych wyników zapytania na konkretne frazy kluczowe. Niepodwarzalnym liderem w branyży wyszukiwarek jest w Europie firma alphabet – czyli Google. I pod tym kątem przygotowuje się działania SEO.

Czy można osiągnąć topowe pozycje w Google, bez inwestowania środków w pozycjonowanie stron. Jasne, bywa to możliwe, ale tylko dla mało obleganych fraz kluczowych. Takowymi słowami nazywamy te, które zazwyczaj rzadko są wyszukiwane przez internautów. Tym samym nie powodują one wielkiego ruchu na stronie www i ich znaczenie w reklamie internetowej jest niskie. Niestety na tym bazuje spora ilość nieuczciwych agencji SEO, proponujących skuteczne pozycjonowanie stron nie informując kupującego, że dotyczy to nisko znaczących fraz. Nie zawsze świadomy tego klient może chętnie skorzystać z takiej przykłądowej oferty, nie wiedząc że daleko jej do uzyskania takich efektów, jakich by oczekiwał.

Nasza firma działa w zupełnie inny sposób. Pozycjonowanie stron www w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku lub chaotycznym działaniem. Nim zabierzemy się do właściwej pracy, wykonujemy zakrojony na mierę serwisu skalę audyt SEO. Audyt SEO ma na celu wykazać czy strona www jest stworzona w taki sposób, który umożliwi rozpocząć pozycjonowanie stron. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Przykładowo, jeżeli strona www klienta posiada starą konstrukcję HTML lub brakuje na niej wartościowych treści, pozycjonowanie strony może nie być skuteczne. Należy w pierwszej kolejności usunąć problemowe kwestie, a dopiero następnie zabrać się do pozycjonowania strony

Co oferuje DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Pozycjonujemy w wyszukiwarkach strony www, zarówno sprzedażowe jak i sklepy online. Usługa – pozycjonowanie stron – Twoja strona może uzyskać górne pozycje w w Google.pl, co przełoży się bezpośrednio na ilość odnajdywania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów – Jeśli jesteś adminem sklepu internetowego, to dobrze wiesz, że bez pozycjonowania o sprzedaż w internecie jest naprawdę trudno. Jeśli masz zamiar to zmienić lub ruszasz z biznesem, skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Pozycjonowanie bloga można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
Jeśli masz bloga i dążysz do tego, aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarkach, obowiązkowo zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne to nic różnego jak poszerzenie wysokości Twojej strony lub bloga w Google dla zapytań z danego rejonu. Są to działania, które poprowadzą Twój sklep na sam szczyt wyszukiwarki.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long-tail stosujemy zwłaszcza w sektorach, które mają sporo adwersarzy w wynikach wyszukiwarek. Usługa bazuje na pozycjonowaniu kluczowej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem zatem dłuższych zestawień słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Pozycjonowanie międzynarodowe – w przypadku gdy Twoja firma werbuje lub ma w planie zdobywać klientów z poza granic Polski, należy rozpatrzeć usługę pozycjonowania międzynarodowego. Dzięki wycelowanym w międzynarodowy rynek czynnościom Twoja strona lub sklep może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

darmowy kurs pozycjonowania:

Jeśli interesuję Cię – darmowy kurs pozycjonowania, przeczytaj poniższe nowinki na naszym firmowym blogu .

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

22Lis 2016

Dlaczego WordPress to dobry wybór na stronę www?

strony internetowe WordPress

Dlaczego WordPress to dobry wybór na stronę www?

Myślisz o zamówienie strony internetowej dla swojej firmy? Widzisz że konkurencja się rozwija i chcesz jej dorównać? Współczesne strony internetowe to coś więcej niż proste wizytówki z formularzem kontaktowym i kilkoma podstronami. Dziś, mobilne strony internetowe są głównym narzędziem sprzedażowym, kanałem komunikacji i wyjściem na świat dla każdej firmy, która poważnie myśli o swoim rozwoju. Aby szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku i klientów, strony internetowe powinny być łatwe w zarządzaniu i elastyczne. W tym miejscu rozpoczyna się ciężka praca, którą musi wykonać zespół osób, odpowiedzialnych za projektowanie stron internetowych. To oni muszą zdecydować, w jakiej technologii zostanie ona zbudowana. W wielu przypadkach, wspólną decyzją tworzenie stron internetowych odbywa się przy pomocy oprogramowania Word Press.

WORDPRESS – NIE TYLKO DLA BLOGÓW

Lifestylerka blog

Przez kilka pierwszych lat, WordPress był wyłącznie platformą blogową. Szybko zaczęło się to zmieniać, wraz z tym jak coraz więcej osób odkrywało olbrzymi potencjał, drzemiący w tym rozwiązaniu. Społeczność użytkowników z miesiąca na miesiąc stawała się większa. Wśród nich znajdowali się developerzy, programiści i graficy, którzy wspólnie pracowali nad udoskonaleniem WordPressa i uczynieniem go narzędziem, pozwalającym budować pełnowartościowe strony firmowe. Dziś, WP jest najczęściej wybieranym skryptem, wyposażonym w CMS, prostą instalację i możliwość szybkiego i łatwego modyfikowania wyglądu. WP jest technologią bezpłatną, którą można wykorzystywać zarówno do budowy stron komercyjnych, jak i prywatnych.

ZALETY STRON NA WP

  • Prosta instalacja WordPress – wystarczy skopiować pliki instalacyjne na serwer i wykonać instalację, składającą się z trzech kroków. Od tego momentu WordPress jest przygotowany do pracy.
  • Wbudowany CMS – zarządzanie stroną internetową jeszcze nigdy nie było tak proste. Modyfikowanie treści, dodawanie nowych stron, publikacje zdjęć. To wszystko można wykonać z poziomu przeglądarki internetowej, wykorzystując łatwy w obsłudze CMS do zarządzania treścią.
  • Mobilne strony internetowe – strony na WP mogą mieć prosto zmieniany wygląd, poprzez użycie jednego z tysięcy darmowych lub płatnych szablonów. Coraz większa ich ilość obsługuje również technologię responsywną, która jest standardem wyznaczonym przez Google, wpływającym na pozycjonowanie stron www.
  • Niskie koszty – projektowanie stron internetowych z dedykowanym CMS jest bardzo kosztowne. Dla większości klientów, WP zabezpiecza wszystkie obecne i przyszłe potrzeby, dotyczące ich strony internetowej, będąc przy tym narzędziem darmowym i łatwym w samodzielnej obsłudze.
  • Bezpieczeństwo – regularne aktualizacje WP sprawiają, że jest to jedna z najbezpieczniejszych platform do tworzenia stron www. Wielojęzyczne wsparcie techniczne, rozbudowane społeczności użytkowników i olbrzymia liczba dodatków i pluginów, poprawiających funkcjonowanie strony. To wszystko zwiększa atrakcyjność Word Pressa i sprawia, że jest doskonałym wyborem, jeśli chodzi o tworzenie stron internetowych.

 

centrum kominkowe burdzy

Thin content i duplicate content

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z ważniejszych kroków, na drodze do sukcesu strony www. Jest to temat na tyle szeroki, że można o nim pisać bez końca. Dziś jednak zajmiemy się dwoma szczególnie ważnymi zagadnieniami, mającymi niebagatelne znaczenie dla każdego rodzaju strony. Bez względu na to, czy wykonujesz pozycjonowanie sklepów internetowych czy małej strony firmowej, powinieneś dobrze poznać dwa tytułowe pojęcia.

CO TO JEST THIN CONTENT?

Pod pojęciem thin content należy rozumieć teksty o bardzo niskiej jakości. Najlepiej porównać je do precli lub naprawdę marnych tekstów zapleczowych. Umieszczenie takich tekstów na stronie docelowej, udostępnionej użytkownikom, może mieć wiele przykrych konsekwencji. Przede wszystkim wizerunkowych, ale również wpływających na zajmowane przez stronę pozycje w wyszukiwarce. Algorytmy Google są coraz bardziej zaawansowane, dzięki czemu bez trudu radzą sobie z wykrywaniem błędów językowych i stylistycznych. One z kolei obniżają ogólną ocenę strony, obniżając jej pozycję w rankingach.

Kiepska zawartość merytoryczna zniechęca również użytkowników. Ci, wchodząc na stronę coraz rzadziej, sprawiają że jej popularność również się zmniejsza, co także znajdzie odzwierciedlenie w pozycjach w wyszukiwarce.

Jeśli i twoja strona może mieć podobne problemy, pomoże jej optymalizacja SEO, a w szczególności napisanie tekstów od nowa. Praca będzie tym bardziej wymagająca i kosztowna, im więcej treści jest na stronie. O nową redakcję tekstów warto zadbać szczególnie w przypadku sklepów internetowych, gdzie każdy opis produktu powinien być unikalny i dobrze opisujący daną rzecz.

DUPLICATE CONTENT CZYLI KOPIA

Kolejnym problemem, zwłaszcza jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepów internetowych jest duplikowanie treści. Opisy produktów dostarczone przez dystrybutora, pojawiające się w dziesiątkach innych sklepów online, nie ułatwiają zajęcia wysokich pozycji w rankingu Google. Im częściej kopia jakiegoś tekstu pojawia się w sieci, tym gorszą ocenę otrzymują strony, na których się on pojawił. Należy przy tym pamiętać o jednej, ale bardzo ważnej rzeczy: duplicate content może występować nawet w obrębie stron tej samej firmy. Kiedy? Na przykład wówczas, jeśli na adresie bez WWW nie ustawimy przekierowania na stronę z WWW. Google traktuje adres z www i bez www jako dwie osobne strony, mimo że mogą one prowadzić do tych samych plików na serwerze. Błąd, pomimo że uznawany za szkolny, jest nadal bardzo często popełniany i może mieć poważne skutki w odniesieniu do efektów, które daje pozycjonowanie stron i sklepów internetowych.

Co możemy zrobić?

  • Ustawić przekierowanie 301 ze strony bez www na www lub odwrotnie
  • Stworzyć plik robots.txt i wskazać w nim strony, które mogą i które nie mogą być indeksowane
  • Przeprowadzić audyt strony. Kompleksowa optymalizacja SEO może pomóc w usunięciu wielu podobnych problemów, których do tej pory mogliśmy być nieświadomi, a które mogły bardzo mocno hamować efekty pozycjonowania.
Porozmawiajmy
Loading...