1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl

jak pozycjonować stronę w google

jak pozycjonować stronę w google

Przejdź do treści związane ze słowem: jak pozycjonować stronę w google

jak pozycjonować stronę w google – DobrePromo.pl

Nasza interaktywna Agencja – SEO DobrePromo.pl jest wiodącą marką pozycjonowania lokalnego stron w sieci. Zapewniamy skuteczne pozycjonowanie stron, blogów oraz sklepów internetowych. Jesteśmy cenioną marką na pomorzu zachodnim. Podpowiadamy biznesom wyselekcjonować skuteczne frazy kluczowe, w oparciu o wcześniejszy audyt SEO dokonujemy szeregu działań by pozycjonować stronę. Kooperacja z z agencją SEO dobrepromo.pl po prostu się opłaca a korzyści z pozycjonowania stron zwracają się wielokrotnie. Skomponowaliśmy obfite portfolio i ogrom zadowolonych z pozycjonowania firm. Jeśli masz pytanie, nie czekaj i skontaktuj się z naszą agencje interaktywną lub wypisz formularz niezobowiązującej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z sieci

Jesli zainteresuję Cię fraza: jak pozycjonować stronę w google. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie stron to opracowane działania, które powinny zakładać że serwis będzie wyróżniony jako jeden z topowych wyników zapytania na konkretne słowa. Niekwestionowanym liderem w dziediznie wyszukiwarek internetowych jest w Polsce Google.com. I pod tym kątem prowadzi się pozycjonowanie.

Czy szansa zdobyć czołowe pozycje w Google, bez inwestowania w pozycjonowanie stron. Owszem, bywa to możliwe, ale tylko dla bardzo mało obleganych słów kluczowych. Takowymi hasłami nazywamy te, które zazwyczaj rzadko są wpisywane do wyszukiwarki przez klientów. Tym samym nie powodują znacznego ruchu na stronie internetowej i ich znaczenie w sprzedaży online jest niskie. Niestety na tym opiera się całkiem duża ilość nieuczciwych agencji SEO, sprzedających skuteczne pozycjonowanie nie informując klienta, że dotyczy to nisko znaczących fraz. Nie zawsze świadomy zabiegu klient może chętnie skorzystać z takiej przykłądowej oferty, nie wiedząc że daleko jej do zdobycia takich rezultatów, jakich by oczekiwał.

Nasza Agencja SEO funkcjonuje w zupełnie inny sposób. Pozycjonowanie stron i sklepów online w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku ani niezaplanowanym działaniem. Zanim zabierzemy się do pracy, wykonujemy zakrojony na mierę serwisu skalę audyt SEO. Audyt ma na celowniku zbadać czy strona internetowa jest przygotowana w taki sposób, który umożliwia rozpocząć Pozycjonowanie. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Dajmy na to, jeśli serwis www klienta posiada starą budowę HTML lub brakuje na niej wartościowych i unikalnych treści, pozycjonowanie nie będzie wystarczająco skuteczne. Należy na wstepie poprawić problematyczne kwestie, a następnie zabrać się do pozycjonowania witryny

Specjalizacja DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Pozycjonujemy strony internetowe, sprzedażowe oraz blogi. Usługa – pozycjonowanie stron – Twoja strona www może zająć czołowe pozycje w w wyszukiwarce Google.pl, a to przełoży się na ilość pozyskiwania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów online – Jeśli jesteś administratorem sklepu online, to dobrze wiesz, że bez pozycjonowania o nowych klientów w internecie jest naprawdę ciężko. Jeśli masz ochotę to zmienić lub ruszasz z biznesem, koniecznie skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Pozycjonwanie każdego bloga można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
Gdy prowadzisz bloga i chciał/a byś aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarkach, za wszelką cenę zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Lokalne pozycjonowanie stron to nic różnego jak powiększenie popularności Twojej strony lub bloga w Google i innych wyszukiwarkach dla zapytań regionalnych. Jest to szereg działań, które wyniosą Twojego bloga na sam szczyt wyszukiwarki.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long-tail używamy zwłaszcza w dziedzinach, które mają sporo rywali w wynikach Google. Usługa opiera się na pozycjonowaniu znacznej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem czyli dłuższych układów słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Międzynarodowe pozycjonowanie stron www – jeżeli Twój sklep werbuje lub przewiduje osiągać klientów zza granicy, opłaci się wgłębić się w usługę pozycjonowania międzynarodowego. Dzięki skupionym na określonym celu działaniom Twoja strona www lub sklep może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

jak pozycjonować stronę w google:

Jeśli interesuję Cię – jak pozycjonować stronę w google, sprawdź ciekawostki na naszym blogu SEO.

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

15Lut 2017

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

Na czym polega pozycjonowanie stron i dlaczego warto to robić?

Posiadanie własnej strony internetowej jest dzisiaj dla firm ważnym narzędziem marketingowym, które pozwala dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców, a więc potencjalnych klientów. Jednak stworzenie atrakcyjnej wizualnie witryny nie gwarantuje pod tym względem sukcesu. Ważne jest bowiem to, aby odbiorcy w ogóle odwiedzili stronę, a więc trafili na nią, wyszukując konkretnych informacji w wyszukiwarce internetowej. Kluczowa pod tym względem jest więc wysoka pozycja strony w wyszukiwarce, a żeby ją osiągnąć, konieczne jest pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron, czyli sposób na widoczność w sieci.

Na czym polega pozycjonowanie

Liczba stron w internecie z każdym rokiem rośnie. W samej Polsce zarejestrowanych jest już przeszło 2,5 miliona witryn www i większość z nich konkuruje między sobą o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce. Wszystko dlatego, że wyszukiwarki takie jak Google czy Yahoo stały się podstawowym narzędziem do wyszukiwania informacji, produktów, usług, dosłownie wszystkiego. Niemal każdy internauta, chcąc znaleźć informację, najpierw wpisuje ją w wyszukiwarkę i naturalnie rozpoczyna przeglądanie wyników wyszukiwania od pierwszych pozycji. Co więcej, większość użytkowników klika tylko w 3 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te najcenniejsze pozycje zajmują strony, które w najwyższym stopniu odpowiadają na frazę wpisaną przez użytkownika. Pozycjonowanie stron internetowych polega więc na takich działaniach, dzięki którym będą one zajmować jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Działania te nazywane są SEO, czyli optymalizacją stron pod kątem wyszukiwarek.

Trudna sztuka pozycjonowania

Nietrudno się domyślić, że skuteczne pozycjonowanie stron www zapewnia wysoką pozycję w wyszukiwarce w odpowiedzi na wiele różnych słów kluczowych, co nie jest wcale taką prostą sprawą.

Przecież osoba szukająca np. oferty wakacyjnej nad Bałtykiem może wpisać w wyszukiwarce przeróżne frazy: wakacje nad morzem, wczasy nad Bałtykiem, tani nocleg nad polskim morzem itp. Dobór właściwych słów kluczowych jest więc pierwszą trudnością, z jaką ma do czynienia specjalista SEO. Dodatkowym problemem jest spełnienie wymagań stawianych przez wyszukiwarkę. Każda z nich posiada swój własny algorytm, według którego wartościuje poszczególne strony. Przykładowo wyszukiwarka Google w rankingowaniu witryn bierze pod uwagę oprócz słów kluczowych także m.in. unikalność i jakość treści na stronie, linki prowadzące do danej strony, ruch na stronie, czy wreszcie reputację witryny. Ta ostatnia jest szczególnie ważna, ponieważ stosowanie niedozwolonych praktyk przy pozycjonowaniu (np. nienaturalne umieszczanie dużej liczby słów kluczowych na stronie) w przypadku Google może skończyć się karą w postaci obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania, czy nawet całkowitego wykreślenie strony z indeksu.

Jak widać, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach nie jest łatwe i zwykle polega na stosowaniu wielu technik jednocześnie oraz nieustannym mierzeniu efektów. Działania SEO wymagają nie tylko profesjonalnej wiedzy, ale także poświęcenia na nie dużej ilości czasu, jednak warto to robić, ponieważ jest to najlepszy sposób na wypromowanie witryny w internecie.

Zobacz również:

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Porozmawiajmy
Loading...