1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl
  2. kurs pozycjonowania stron

kurs pozycjonowania stron

kurs pozycjonowania stron

Przejdź do wpisy związane z frazą kluczową: kurs pozycjonowania stron

kurs pozycjonowania stron – DobrePromo.pl

Nasza interaktywna Agencja – SEO DobrePromo.pl jest godną polecenia marką pozycjonowania SEO stron www. Oferujemy skuteczne pozycjonowanie stron, blogów oraz dużych i małych sklepów internetowych. Działamy kompleksowo. Pomagamy biznesom znaleźć wartościowe frazy kluczowe, w oparciu o wcześniejszy audyt SEO przystępujemy do szeregu działań aby pozycjonować w wyszukiwarkach stronę. Kooperacja z nami zwyczajnie się opłaca a korzyści z pozycjonowania stron zwracają się wielokrotnie. Przez lata skomponowaliśmy zachęcające portfolio oraz ogrom zadowolonych z pozycjonowania klientów. Jeśli posiadasz pytania, zadzwoń i skontaktuj się z naszą agencje interaktywną lub wypełnij formularz darmowej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z Google

Ponieważ zaciekawi Cię hasło: kurs pozycjonowania stron. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie to zaplanowane działania, które mają sprawić że strona będzie wyróżniony jako jeden z czołowych wyników zapytania na konkretne frazy kluczowe. Niekwestionowanym liderem w dziediznie wyszukiwarek online jest w Polsce firma alphabet – czyli Google. I pod tym kątem prowadzi się działania SEO.

Czy jest możliwość zdobyć pierwsze pozycje w wyszukiwarce, bez wydawania środków w pozycjonowanie. Oczywiście, bywa to możliwe, jednak wyłącznie dla nisko konkurencyjnych słów kluczowych. Takimi hasłami nazywamy te, które zwykle rzadko są wpisywane do wyszukiwarki przez potencjalnych klientów. Tym samym nie powodują wielkiego ruchu na stronie a ich znaczenie w promocji internetowej jest niskie. Niestety na tym bazuje całkiem duża ilość nieuczciwych agencji, proponujących szybkie pozycjonowanie nie informując, że dotyczy to słabo znaczących słów. Nie zawsze świadomy sposobu klient może skorzystać z takiej przykłądowej oferty, nie wiedząc że daleko jej do uzyskania takich efektów, jakich by się spodziewa.

Nasza firma działa w zupełnie odmienny sposób. Pozycjonowanie stron i sklepów w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku i chaotycznym działaniem. Nim zbierzemy się do pracy, przygotowujemy zakrojony na ogromną skalę audyt SEO. Audyt ma na celowniku sprawdzić czy strona jest przygotowana w taki sposób, który pozwala rozpocząć Pozycjonowanie. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Dajmy na to, jeśli strona klienta posiada starą konstrukcję HTML lub brakuje na niej wartościowych treści, pozycjonowanie strony może nie być wystarczająco skuteczne. Należy w pierwszej kolejności poprawić problematyczne kwestie, a dopiero następnie organizować się do pozycjonowania strony internetowej

Czym zajmuje się Agencja SEO DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Promujemy strony www, zarówno sprzedażowe jak i sklepy internetowe. Usługa – pozycjonowanie stron – Twoja witryna może uzyskać górne pozycje w wyszukiwarce, a to przełoży się na ilość pozyskiwania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, to zapewne dobrze wiesz, że bez pozycjonowania o sprzedaż w internecie jest naprawdę trudno. Jeśli chcesz to zmienić lub ruszasz z biznesem w sieci,to skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Pozycjonowanie bloga można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
Jeżeli masz bloga i dążysz do tego, aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarkach, koniecznie zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Lokalne pozycjonowanie stron www to nic innego jak podwyższenie wysokości Twojej strony www lub sklepu w wyszukiwarce Google dla zapytań regionalnych. Są to specjalne prace, które wyniosą Twojego bloga na na szczyt wyszukiwarki.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long-tail stosujemy przeważnie w sektorach, które mają sporo oponentów w wynikach Google. Usługa bazuje na pozycjonowaniu kluczowej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem więc dłuższych kompilacji słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Pozycjonowanie międzynarodowe stron www – w przypadku gdy Twoja firma zdobywa lub przewiduje zdobywać klientów z poza granic Polski, warto przeanalizować usługę pozycjonowania międzynarodowego. Dzięki naszym akcjon Twoja strona lub blog może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

kurs pozycjonowania stron:

Jeśli interesuję Cię – kurs pozycjonowania stron, sprawdź koniecznie nowinki na naszym firmowym blogu .

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

15Lut 2017

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

Na czym polega pozycjonowanie stron i dlaczego warto to robić?

Posiadanie własnej strony internetowej jest dzisiaj dla firm ważnym narzędziem marketingowym, które pozwala dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców, a więc potencjalnych klientów. Jednak stworzenie atrakcyjnej wizualnie witryny nie gwarantuje pod tym względem sukcesu. Ważne jest bowiem to, aby odbiorcy w ogóle odwiedzili stronę, a więc trafili na nią, wyszukując konkretnych informacji w wyszukiwarce internetowej. Kluczowa pod tym względem jest więc wysoka pozycja strony w wyszukiwarce, a żeby ją osiągnąć, konieczne jest pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron, czyli sposób na widoczność w sieci.

Na czym polega pozycjonowanie

Liczba stron w internecie z każdym rokiem rośnie. W samej Polsce zarejestrowanych jest już przeszło 2,5 miliona witryn www i większość z nich konkuruje między sobą o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce. Wszystko dlatego, że wyszukiwarki takie jak Google czy Yahoo stały się podstawowym narzędziem do wyszukiwania informacji, produktów, usług, dosłownie wszystkiego. Niemal każdy internauta, chcąc znaleźć informację, najpierw wpisuje ją w wyszukiwarkę i naturalnie rozpoczyna przeglądanie wyników wyszukiwania od pierwszych pozycji. Co więcej, większość użytkowników klika tylko w 3 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te najcenniejsze pozycje zajmują strony, które w najwyższym stopniu odpowiadają na frazę wpisaną przez użytkownika. Pozycjonowanie stron internetowych polega więc na takich działaniach, dzięki którym będą one zajmować jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Działania te nazywane są SEO, czyli optymalizacją stron pod kątem wyszukiwarek.

Trudna sztuka pozycjonowania

Nietrudno się domyślić, że skuteczne pozycjonowanie stron www zapewnia wysoką pozycję w wyszukiwarce w odpowiedzi na wiele różnych słów kluczowych, co nie jest wcale taką prostą sprawą.

Przecież osoba szukająca np. oferty wakacyjnej nad Bałtykiem może wpisać w wyszukiwarce przeróżne frazy: wakacje nad morzem, wczasy nad Bałtykiem, tani nocleg nad polskim morzem itp. Dobór właściwych słów kluczowych jest więc pierwszą trudnością, z jaką ma do czynienia specjalista SEO. Dodatkowym problemem jest spełnienie wymagań stawianych przez wyszukiwarkę. Każda z nich posiada swój własny algorytm, według którego wartościuje poszczególne strony. Przykładowo wyszukiwarka Google w rankingowaniu witryn bierze pod uwagę oprócz słów kluczowych także m.in. unikalność i jakość treści na stronie, linki prowadzące do danej strony, ruch na stronie, czy wreszcie reputację witryny. Ta ostatnia jest szczególnie ważna, ponieważ stosowanie niedozwolonych praktyk przy pozycjonowaniu (np. nienaturalne umieszczanie dużej liczby słów kluczowych na stronie) w przypadku Google może skończyć się karą w postaci obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania, czy nawet całkowitego wykreślenie strony z indeksu.

Jak widać, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach nie jest łatwe i zwykle polega na stosowaniu wielu technik jednocześnie oraz nieustannym mierzeniu efektów. Działania SEO wymagają nie tylko profesjonalnej wiedzy, ale także poświęcenia na nie dużej ilości czasu, jednak warto to robić, ponieważ jest to najlepszy sposób na wypromowanie witryny w internecie.

Zobacz również:

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Porozmawiajmy
Loading...