1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl
  2. kurs pozycjonowania

kurs pozycjonowania

kurs pozycjonowania

Zobacz oferty linkowane ze słowem: kurs pozycjonowania

kurs pozycjonowania – DobrePromo.pl

Agencja SEO DobrePromo.pl jest godną polecenia marką pozycjonowania lokalnego stron w sieci. Zapewniamy profesjonalne pozycjonowanie stron, blogów oraz sklepów internetowych. Pozycjonujemy z 8 letnim doświadczeniem. Podpowiadamy biznesom dobrać trafne słowa kluczowe, w oparciu o wcześniejszy audyt SEO dokonujemy szeregu działań aby promować w wyszukiwarkach stronę. Współpraca z z agencją interaktywną Dobre Promo po prostu się opłaca a korzyści z pozycjonowania zwracają się z nawiązką. Przez lata skomponowaliśmy bogate w wyniki portfolio oraz ogrom zadowolonych z pozycjonowania właścicieli stron. Jeśli posiadasz pytania, nie czekaj i skontaktuj się z naszą agencją SEO lub wypełnij formularz niezobowiązującej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z wyszukiwarek takich jak Google.pl, Bing.com czy Yahoo.com!

Jesli zaciekawi Cię temat: kurs pozycjonowania. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie witryn to celowe działania, które mają zakładać że serwis www będzie wyróżniony jako jeden z czołowych wyników zapytania na konkretne frazy. Bezdyskusyjnie liderem w sektorze wyszukiwarek internetowych jest w naszym kraju Google.com. I pod tym wzgledem prowadzi się działania SEO.

Czy jest możliwość zdobyć pierwsze pozycje w wyszukiwarce, bez inwestowania środków w pozycjonowanie stron. Jasne, jest to możliwe, jednak zazwyczaj dla bardzo mało porzadanych słów kluczowych. Takimi słowami nazywamy te, które zwykle rzadko są poszukiwane przez klientów. Tym samym nie powodują one ogromengo ruchu w serwisie i ich znaczenie w reklamie internetowej jest bardzo niskie. Niestety na tym opiera się całkiem duża liczba nieuczciwych agencji, oferując tanie pozycjonowanie nie informując, że dotyczy to słabo znaczących słów. Nieświadomy sposobu klient może skorzystać z takiej przykłądowej oferty, nie wiedząc że daleko jej do uzyskania takich rezultatów, jakich by oczekiwał.

Nasza firma działa w zupełnie odmienny sposób. Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku i niezaplanowanym działaniem. Nim zabierzemy się do pracy, rozpoczynamy zakrojony na szeroką skalę audyt SEO. Nasz Audyt SEO ma na celu zbadać czy strona jest przygotowana w taki sposób, który pozwala rozpocząć Pozycjonowanie. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Dajmy na to, jeżeli strona internetowa klienta posiada starą budowę HTML lub brakuje na niej unikalnych treści, pozycjonowanie może nie być wystarczająco skuteczne. Należy na wstepie naprawić problematyczne kwestie, a następnie przygotować się do pozycjonowania strony www

Jakie są mocne strony Agencja SEO DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Wspieramy strony internetowe, sprzedażowe jak i wizytówki firmowe. Usługa – pozycjonowanie stron – Twoja strona www może objąć topowe pozycje w w wyszukiwarce Google.pl, a to przełoży się na ilość odnajdywania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów w internecie – Jeśli jesteś adminem sklepu online, to zapewne dobrze wiesz, że bez pozycjonowania o nowych klientów w internecie jest naprawdę trudno. Jeśli masz ochotę to zmienić lub ruszasz z interesem, koniecznie skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Pozycjonwanie każdego bloga można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
W przypadku gdy posiadasz bloga i chcesz aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarce Google, bezwarunkowo zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Lokalne pozycjonowanie stron to nic innego jak poszerzenie wysokości Twojej strony www lub sklepu w wyszukiwarkach dla zapytań regionalnych. Jest to szereg akcji, które poprowadzą Twój sklep na najwyższe pozycje w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long tail stosujemy w głównej mierze w działach, które mają sporo adwersarzy w wynikach Google. Usługa opiera się na pozycjonowaniu znacznej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem zatem dłuższych kompilacji słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Międzynarodowe pozycjonowanie stron – jeżeli Twój sklep pozyskuje lub przewiduje osiągać klientów poza granicami Polski, warto rozważyć usługę międzynarodowego pozycjonowania stron www. Dzięki określonym akcjon Twoja strona www lub strona wizytówka może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

kurs pozycjonowania:

Jeśli interesuję Cię – kurs pozycjonowania, sprawdź koniecznie wpisy na naszym firmowym blogu SEO.

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

15Lut 2017

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

Na czym polega pozycjonowanie stron i dlaczego warto to robić?

Posiadanie własnej strony internetowej jest dzisiaj dla firm ważnym narzędziem marketingowym, które pozwala dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców, a więc potencjalnych klientów. Jednak stworzenie atrakcyjnej wizualnie witryny nie gwarantuje pod tym względem sukcesu. Ważne jest bowiem to, aby odbiorcy w ogóle odwiedzili stronę, a więc trafili na nią, wyszukując konkretnych informacji w wyszukiwarce internetowej. Kluczowa pod tym względem jest więc wysoka pozycja strony w wyszukiwarce, a żeby ją osiągnąć, konieczne jest pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron, czyli sposób na widoczność w sieci.

Na czym polega pozycjonowanie

Liczba stron w internecie z każdym rokiem rośnie. W samej Polsce zarejestrowanych jest już przeszło 2,5 miliona witryn www i większość z nich konkuruje między sobą o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce. Wszystko dlatego, że wyszukiwarki takie jak Google czy Yahoo stały się podstawowym narzędziem do wyszukiwania informacji, produktów, usług, dosłownie wszystkiego. Niemal każdy internauta, chcąc znaleźć informację, najpierw wpisuje ją w wyszukiwarkę i naturalnie rozpoczyna przeglądanie wyników wyszukiwania od pierwszych pozycji. Co więcej, większość użytkowników klika tylko w 3 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te najcenniejsze pozycje zajmują strony, które w najwyższym stopniu odpowiadają na frazę wpisaną przez użytkownika. Pozycjonowanie stron internetowych polega więc na takich działaniach, dzięki którym będą one zajmować jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Działania te nazywane są SEO, czyli optymalizacją stron pod kątem wyszukiwarek.

Trudna sztuka pozycjonowania

Nietrudno się domyślić, że skuteczne pozycjonowanie stron www zapewnia wysoką pozycję w wyszukiwarce w odpowiedzi na wiele różnych słów kluczowych, co nie jest wcale taką prostą sprawą.

Przecież osoba szukająca np. oferty wakacyjnej nad Bałtykiem może wpisać w wyszukiwarce przeróżne frazy: wakacje nad morzem, wczasy nad Bałtykiem, tani nocleg nad polskim morzem itp. Dobór właściwych słów kluczowych jest więc pierwszą trudnością, z jaką ma do czynienia specjalista SEO. Dodatkowym problemem jest spełnienie wymagań stawianych przez wyszukiwarkę. Każda z nich posiada swój własny algorytm, według którego wartościuje poszczególne strony. Przykładowo wyszukiwarka Google w rankingowaniu witryn bierze pod uwagę oprócz słów kluczowych także m.in. unikalność i jakość treści na stronie, linki prowadzące do danej strony, ruch na stronie, czy wreszcie reputację witryny. Ta ostatnia jest szczególnie ważna, ponieważ stosowanie niedozwolonych praktyk przy pozycjonowaniu (np. nienaturalne umieszczanie dużej liczby słów kluczowych na stronie) w przypadku Google może skończyć się karą w postaci obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania, czy nawet całkowitego wykreślenie strony z indeksu.

Jak widać, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach nie jest łatwe i zwykle polega na stosowaniu wielu technik jednocześnie oraz nieustannym mierzeniu efektów. Działania SEO wymagają nie tylko profesjonalnej wiedzy, ale także poświęcenia na nie dużej ilości czasu, jednak warto to robić, ponieważ jest to najlepszy sposób na wypromowanie witryny w internecie.

Zobacz również:

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Porozmawiajmy
Loading...