1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl

optymalizacja meta

optymalizacja meta

Znalezione treści związane ze słowem: optymalizacja meta

optymalizacja meta – DobrePromo.pl

Nasza agencja SEO jest wiodącą marką pozycjonowania SEO stron www. Gwarantujemy profesjonalne pozycjonowanie stron www, sklepów online oraz blogów. Posiadamy ogromne doświadczenie. Doradzamy biznesom dobrać trafne słowa kluczowe, w następnej kolejności dokonujemy wielu działań aby wypozycjonować stronę. Działanie z z agencją SEO dobrepromo.pl zwyczajnie się opłaca a wartości wynikające z pozycjonowania stron zwracają się wielokrotnie. Posiadamy bogate portfolio i wielu zadowolonych z pozycjonowania klientów. Jeśli posiadasz pytanie, po prostu skontaktuj się z Dobre Promo lub wypełnij formularz darmowej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z internetu

Prawdopodobnie interesuję Cię temat: optymalizacja meta. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie witryn to opracowane działania, które powinny zakładać że strona www będzie wyróżniony jako jeden z czołowych wyników wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe. Niepodwarzalnym liderem w dziediznie wyszukiwarek online jest w naszym kraju Google. I pod tym kątem optymalizuje się działania SEO.

Czy opcja zdobyć czołowe pozycje w Google, bez inwestycji w pozycjonowanie. Jasne, jest to możliwe, jednak tylko dla nisko porzadanych słów. Takowymi frazami nazywamy te, które zwykle rzadko są wpisywane do wyszukiwarki przez klientów. Tym samym nie przyciągają znacznego ruchu na stronie internetowej a ich znaczenie w sprzedaży internetowej jest niskie. Niestety na tym opiera się duża ilość nieuczciwych agencji, sprzedających szybkie pozycjonowanie stron nie informując kontrahent, że dotyczy to mało znaczących fraz kluczowych. Nie zawsze świadomy zabiegu klient może skorzystać z takiej oferty, nie wiedząc że daleko jej do uzyskania takich rezultatów, jakich by się spodziewa.

Nasza Agencja Interaktywna funkcjonuje w całkowicie odmienny sposób. Pozycjonowanie witryn w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku ani chaotycznym działaniem. Nim zabierzemy się do pracy, rozpoczynamy zakrojony na ogromną skalę audyt SEO. Ma on na celu sprawdzić czy strona www jest wykonana w taki sposób, który umożliwi rozpocząć Pozycjonowanie. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Przykład, jeśli serwis www klienta ma starą konstrukcję HTML lub brakuje na niej unikalnych i wartościowych treści, pozycjonowanie strony nie będzie wystarczająco skuteczne. Należy w pierwszej kolejności poprawić problemowe kwestie, a dopiero następnie przygotować się do pozycjonowania witryny

Specjalizacja Agencja Interaktywna DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Pozycjonujemy strony www, sprzedażowe jak i sklepy internetowe. Dzięki usłudze – Twoja strona może objąć górne pozycje w w Google.pl, co przełoży się bezpośrednio na ilość odnajdywania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów online – Jeśli jesteś administratorem sklepu internetowego, to zapewne dobrze wiesz, że bez pozycjonowania o sprzedaż w internecie jest naprawdę trudno. Jeśli masz zamiar to zmienić lub ruszasz z interesem w sieci,to skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Blog i jego pozycjonowanie można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
Gdy posiadasz bloga i chciał/a byś aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarkach, bezwarunkowo zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne to nic odmiennego jak podwyższenie widzialności Twojej strony www lub wizytówki w Google i innych wyszukiwarkach dla zapytań z danego rejonu. Jest to szereg akcji, które wyniosą Twojego bloga na sam szczyt wyszukiwarki.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long-tail stosujemy zwykle w dziedzinach, które mają sporo adwersarzy w wynikach Google. Usługa opiera się na pozycjonowaniu istotnej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem czyli dłuższych kompozycji słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Pozycjonowanie międzynarodowe – jeśli Twój sklep uzyskuje lub planuje zdobywać klientów poza Polską, należy wgłębić się w usługę międzynarodowego pozycjonowania stron. Dzięki tym czynnościom Twoja strona lub blog może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

optymalizacja meta:

Jeśli interesuję Cię – optymalizacja meta, sprawdź ciekawostki na naszym blogu SEO.

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

4Wrz 2016

Podstawowa optymalizacja SEO

pozycjonowanie sklepów internetowych

Skrót SEO  czyli „search engine optimization” niekiedy nazywany pozycjonowaniem stron.

Jest to proces optymalizacji witryny internetowej w taki sposób aby ta miała jak najwyższe szansę na objęcie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach.  Pozycjonowanie / SEO pomaga znacząco wyróżnić stronę, sklep lub portal w Internecie.

Zasady prawidłowego SEO zmieniają się co jakiś czas, dlatego utrzymanie wysokiej pozycji na wybrane słowa kluczowe wymaga aktualizacji wiedzy w tej dziedzinie. Wiedza oczywiście to nie wszystko. Aby utrzymać wysoką pozycję np. w wyszukiwarce Google.pl musisz na bieżąco aktualizować swoją stronę lub sklep internetowy wg. trendów jakie narzucają nam giganci Internetowi.

W tym wpisie poznasz sześć podstawowych wskazówek, które mogą Ci pomóc przeprowadzić prawidłową optymalizację strony internetowej oraz podpowiedzą jakie prace możesz wykonać samodzielnie aby wpłynąć pozytywnie na pozycję Twoje strony internetowej w wyszukiwarkach takich jak Google, Bing czy Yahoo.

1. Zacznij od badania popularności słów kluczowych.

Przed przystąpieniem do optymalizacji strony internetowej lub stworzeniem nowego artykułu na swoim blogu, sprawdź najpierw, czego szukają internauci. Temat, który planujesz wypromować w wyszukiwarce, zapewnie będzie poszukiwany przez Twoich odbiorców. Jednak którą frazę wpisują najczęściej dowiesz się np. z Google Trends lub Google Keyword Planner. Dzięki tym narzędziom możesz być pewny, że fraza którą wybierzesz jest wpisywana i zapewni ruch na twojej stronie www.

Jeśli już znasz dane liczbowe dla Twoich głównych fraz kluczowych, warto sprawdzić jak dużą konkurencję mają w wyszukiwarce. Najszybszą metodą, która pozwoli Ci oszacować ilość konkurencji jest wpisanie frazy w Google.pl. Należy przy tym pamiętać, aby zapytania dokonać z komputera. Urządzenia mobilne nie zawsze pokazują dane na temat ilości wyników.

Wynik ukazuje się w lewym górnym rogu.

Pozycjonowanie stron

Szacunkowo zakładamy, że wyniki:

od 1 do 50 tyś wyników nie mają wielu konkurentów, dlatego dobra optymalizacja strony internetowej powinna pomóc w uzyskaniu zamierzonego efektu w wyszukiwarce.

od 51 tyś do 100 tyś są nadal łatwe do pozycjonowania, choć mają większą ilość konkurentów z którymi musisz się zmierzyć.

od 101 tyś do 250 tyś mają średnią ilość konkurentów, optymalizacja serwisu w tym wypadku to połowa sukcesu, aby osiągnąć przynajmniej TOP 10 w Google musisz dodatkowo wzmacniać swoją witrynę linkami z zewnętrznych serwisów.

od 251 tyś do 500 tyś mają dużą ilość konkurentów i są trudne do pozycjonowania, bez mocnego zaplecza lub wartościowych back linków, może być ciężko osiągnąć TOP 10.

od 501 tyś do 1 mln są bardzo trudne do pozycjonowania i sama optymalizacja serwisu na pewno nie wystarczy aby osiągnąć zadowalający efekt w wyszukiwarce. Jednak bez prawidłowej optymalizacji SEO – Twoja strona www prawdopodobnie będzie daleko za konkurencją.

2. Zoptymalizuj title i opisu meta.

Meta tytuł – Twój tytuł witryny lub wpisu nadany np. za pomocą wtyczki SEO lub kodu title <meta title=”>  tzw. Meta title to główny wyznacznik tematu danej strony internetowej.  Powinien zawierać wybrane przez Ciebie słowo lub frazę kluczową.  Meta tytuły często pojawia się w wynikach wyszukiwania. W Google jest to jako niebieski lub filetowy napis.

pozycjonowanie w google

Meta Opis – to dwa wiersze tekstu, które pojawiają się poniżej adres strony internetowej na stronach wyników wyszukiwania, gdy ktoś wpisze zapytanie. Meta opis powinien zawierać zachęcające dla użytkownika informacje, np. informować o zawartości strony, lub w przypadku sklepów informować o asortymencie i zachęcać do zakupu. Należy dać ludziom powód do przejścia na Twoją stronę internetową.

3. Udostępnij swoją stronę w Social Media.

Treści, które są udostępniane za pośrednictwem mediów społecznościowych często odnotowują duży wzrost pozycji w wynikach wyszukiwania. Jeśli zachęcisz użytkowników do komentowania, lajkowania czy udostępniania dalej linku do Twojej strony, sklepu internetowego, produktu, wpisu czy zakładki – oprócz ruchu który wygenerują dla Ciebie media społecznościowe, zyskasz szanse na wyższe wyniki w wyszukiwarce. Sygnały społecznościowe mają coraz większy wpływ na pozycjonowanie strony internetowej.

media społecznościowe

4.Twórz dłuższe materiały.

Warto skupić się na tworzeniu użytecznej dla użytkowników treści. Należy pamiętać, że oprócz oferty i opisu działalności,  klient często potrzebuję rozszerzonej wiedzy z zakresu naszej działalności. Dobry content daje nam naprawdę mocnego kopa! Pamiętaj, treści informacyjne powinny być długie, mamy tu na myśli teksty dłuższe niż 5000 znaków.

5. Zoptymalizuj obrazki.

Zawsze staraj się korzystać z własnych grafik, zdjęć lub obrazków. Ważne jest, aby zdjęcia lub grafiki, które dodajesz były zgodne z tematyką treści na Twojej stronie.

Jeśli wybierzesz już zdjęcie lub grafikę do Twojego wpisu, następnym etapem powinna być jego optymalizacja. Nazwa obrazka jest bardzo istotna, powinna zawierać wybrane, przez Ciebie słowo lub frazę kluczową.

Przykład: Załóżmy, że prowadzisz lokalny biznes w Szczecinie i sprzedajesz meble, a Twój wpis lub zakładka na stronie dotyczy oferty Twojej firmy. Zdjęcie, które planujesz dodać do wpisu powinno zawierać słowo kluczowe w nazwie – np. meble-szczecin.jpg. Wygląda to zdecydowanie lepiej niż  np. dsc_2322039.jpg. Dzięki takiemu zabiegowi wyszukiwarki zostają poinformowane o tematyce zakładki i całej strony internetowej, dodatkowo witryna może pojawić się w wynikach wyszukiwania Google Grafika na słowo zawarte w tytule obrazka.

Istotnym elementem rankingowym jest prędkość ładowania się strony internetowej. Aby wspomóc ten proces Twoje grafiki powinny być odpowiednio docięte. Jeśli nie ma potrzeby na wyświetlanie wielkiego obrazu, po prostu go zmniejsz przed zamieszczeniem w sieci. Mniejszy obrazek = mniejsza waga = szybsze wczytywanie się strony www = wyższe pozycje w Google.

Wielu ludzi pomija optymalizację obrazków, dzięki czemu to Ty masz większe szanse na łatwe pozycjonowanie swojej strony internetowej w Google Grafika.

Opisy alternatywne (alt)

Opisy alternatywne są wyświetlane zawsze wtedy gdy obrazek nie został załadowany. W znaczniku „alt” podaj ważne dla Ciebie słowa kluczowe. Pamiętaj aby długość opisu alt zawierała 5-15 wyrazów.

6. Zadbaj o linkowanie wewnętrzne

Powiązanie treści / zakładek na Twojej stronie WWW jest istotnym elementem optymalizacji. Po pierwsze, pomaga użytkownikom poruszać się w witrynie i sprawia, że spędzają na niej więcej czasu.

Po drugie pomaga wyszukiwarką indeksować pozostałe zakładki Twojej strony  i określać jej tematykę. Jeśli posiadasz na swojej stronie artykuły, które zawierają słowa kluczowe odpowiadające tematyce innych zakładek, łącz je ze sobą!

Twórz linki z „Anchorami” czyli słowa odwołujące się do innych treści. Linki powinny prowadzić do innych zakładek w Twoim serwisie.

Jeśli wykonałeś już podstawową optymalizację SEO, pozostaje poczekać na efekty w wyszukiwarce. Poprawa wyników w zazwyczaj pojawia się po kilku dniach, niekiedy jest to troszkę dłuższy okres, który może wydłużyć się do kilku tygodni.

Monitoruj swoje wyniki pozycjonowania i analizuj efekty.

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, nie wahaj się i napisz w komentarzu lub skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!

http-dobrepromo-pl

Porozmawiajmy
Loading...