1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl

pozycjonowanie stron cena

pozycjonowanie stron cena

Odnalezione treści linkowane ze słowem: pozycjonowanie stron cena

pozycjonowanie stron cena – DobrePromo.pl

Nasza Interaktywna Agencja jest godną polecenia marką pozycjonowania lokalnego stron www. Zajmujemy się pozycjonowaniem stron, blogów oraz sklepów internetowych. Pozycjonujemy z 8 letnim doświadczeniem. Podpowiadamy klientom dobrać właściwe słowa kluczowe, w oparciu o wcześniejszy audyt SEO przystępujemy do szeregu działań by wypozycjonować stronę. Współpraca z z agencją SEO dobrepromo.pl zwyczajnie się opłaca a korzyści z pozycjonowania stron zwracają się wielokrotnie. Mamy bogate portfolio i wielu zadowolonych z pozycjonowania firm. Jeśli masz pytanie, po prostu skontaktuj się z nami lub wypisz formularz darmowej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z Google

Ponieważ interesuję Cię fraza: pozycjonowanie stron cena. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie witryn to zaplanowane działania, które powinny zakładać że serwis www będzie wyróżniony jako jeden z pierwszych wyników wyszukiwania na konkretne frazy. Bezdyskusyjnie liderem w branyży wyszukiwarek jest w naszym kraju Google.com. I pod tym wzgledem prowadzi się działania SEO.

Czy jest możliwość osiągnąć topowe miejsca w Google, bez inwestycji w pozycjonowanie stron. Jasne, jest to możliwe, ale zazwyczaj dla mało porzadanych słów. Takimi hasłami zwiemy te, które niezwykle rzadko są wpisywane do wyszukiwarki przez potencjalnych klientów. Tym samym nie przyciągają dużego ruchu w serwisie a ich znaczenie w reklamie internetowej jest bardzo niskie. Niestety na tym bazuje spora ilość nieuczciwych agencji interaktywnych, oferując tanie pozycjonowanie stron nie informując, że dotyczy to mało znaczących fraz kluczowych. Nieświadomy zabiegu klient może skorzystać z takiej oferty, nie wiedząc że daleko jej do zdobycia takich rezultatów, jakich by się spodziewa.

Nasza Agencja Interaktywna funkcjonuje w całkowicie inny sposób. Pozycjonowanie stron i sklepów w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku i nieplanowanym działaniem. Nim przystąpimy do pracy, przygotowujemy zakrojony na ogromną skalę audyt SEO. Nasz Audyt ma na celowniku sprawdzić czy strona jest zbudowana w taki sposób, który umożliwia rozpocząć Pozycjonowanie. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Dajmy na to, jeśli strona www klienta posiada przestarzałą konstrukcję HTML lub nie ma na niej wartościowych treści, pozycjonowanie może nie być wystarczająco skuteczne. Należy na początku naprawić problematyczne kwestie, a dopiero następnie organizować się do pozycjonowania strony

Czym zajmuje się Agencja SEO DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Pozycjonujemy w wyszukiwarkach strony internetowe, sprzedażowe jak i wizytówki firmowe. Dzięki usłudze – Twoja witryna może objąć górne pozycje w wyszukiwarce Google, a to przełoży się bezpośrednio na szybkość pozyskiwania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów internetowych – Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, to doskonale wiesz, że bez pozycjonowania o nowych klientów w internecie jest naprawdę trudno. Jeśli chcesz to zmienić lub ruszasz z interesem w sieci, koniecznie skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Blog i jego pozycjonowanie można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
Jeśli posiadasz bloga i chciał/a byś aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarce, bezwarunkowo zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne stron www to nic innego jak zwiększenie pozycji Twojej strony www lub sklepu w wyszukiwarce Google dla zapytań z danego rejonu. Jest to szereg czynności, które poprowadzą Twojego bloga na najwyższe pozycje w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie longtail używamy zwykle w sektorach, które mają sporo rywali w wynikach Google. Usługa polega na pozycjonowaniu istotnej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem więc dłuższych kompozycji słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Międzynarodowe pozycjonowanie stron www – w przypadku gdy Twoja firma osiąga lub zamierza osiągać klientów poza Polską, należy rozważyć usługę międzynarodowego pozycjonowania stron. Dzięki naszym czynnościom Twoja strona lub sklep może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

pozycjonowanie stron cena:

Jeśli interesuję Cię – pozycjonowanie stron cena, sprawdź posty na naszym blogu SEO.

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

15Lut 2017

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

Na czym polega pozycjonowanie stron i dlaczego warto to robić?

Posiadanie własnej strony internetowej jest dzisiaj dla firm ważnym narzędziem marketingowym, które pozwala dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców, a więc potencjalnych klientów. Jednak stworzenie atrakcyjnej wizualnie witryny nie gwarantuje pod tym względem sukcesu. Ważne jest bowiem to, aby odbiorcy w ogóle odwiedzili stronę, a więc trafili na nią, wyszukując konkretnych informacji w wyszukiwarce internetowej. Kluczowa pod tym względem jest więc wysoka pozycja strony w wyszukiwarce, a żeby ją osiągnąć, konieczne jest pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron, czyli sposób na widoczność w sieci.

Na czym polega pozycjonowanie

Liczba stron w internecie z każdym rokiem rośnie. W samej Polsce zarejestrowanych jest już przeszło 2,5 miliona witryn www i większość z nich konkuruje między sobą o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce. Wszystko dlatego, że wyszukiwarki takie jak Google czy Yahoo stały się podstawowym narzędziem do wyszukiwania informacji, produktów, usług, dosłownie wszystkiego. Niemal każdy internauta, chcąc znaleźć informację, najpierw wpisuje ją w wyszukiwarkę i naturalnie rozpoczyna przeglądanie wyników wyszukiwania od pierwszych pozycji. Co więcej, większość użytkowników klika tylko w 3 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te najcenniejsze pozycje zajmują strony, które w najwyższym stopniu odpowiadają na frazę wpisaną przez użytkownika. Pozycjonowanie stron internetowych polega więc na takich działaniach, dzięki którym będą one zajmować jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Działania te nazywane są SEO, czyli optymalizacją stron pod kątem wyszukiwarek.

Trudna sztuka pozycjonowania

Nietrudno się domyślić, że skuteczne pozycjonowanie stron www zapewnia wysoką pozycję w wyszukiwarce w odpowiedzi na wiele różnych słów kluczowych, co nie jest wcale taką prostą sprawą.

Przecież osoba szukająca np. oferty wakacyjnej nad Bałtykiem może wpisać w wyszukiwarce przeróżne frazy: wakacje nad morzem, wczasy nad Bałtykiem, tani nocleg nad polskim morzem itp. Dobór właściwych słów kluczowych jest więc pierwszą trudnością, z jaką ma do czynienia specjalista SEO. Dodatkowym problemem jest spełnienie wymagań stawianych przez wyszukiwarkę. Każda z nich posiada swój własny algorytm, według którego wartościuje poszczególne strony. Przykładowo wyszukiwarka Google w rankingowaniu witryn bierze pod uwagę oprócz słów kluczowych także m.in. unikalność i jakość treści na stronie, linki prowadzące do danej strony, ruch na stronie, czy wreszcie reputację witryny. Ta ostatnia jest szczególnie ważna, ponieważ stosowanie niedozwolonych praktyk przy pozycjonowaniu (np. nienaturalne umieszczanie dużej liczby słów kluczowych na stronie) w przypadku Google może skończyć się karą w postaci obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania, czy nawet całkowitego wykreślenie strony z indeksu.

Jak widać, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach nie jest łatwe i zwykle polega na stosowaniu wielu technik jednocześnie oraz nieustannym mierzeniu efektów. Działania SEO wymagają nie tylko profesjonalnej wiedzy, ale także poświęcenia na nie dużej ilości czasu, jednak warto to robić, ponieważ jest to najlepszy sposób na wypromowanie witryny w internecie.

Zobacz również:

Pozycjonowanie sklepów internetowych

22Lis 2016

Dlaczego WordPress to dobry wybór na stronę www?

strony internetowe WordPress

Dlaczego WordPress to dobry wybór na stronę www?

Myślisz o zamówienie strony internetowej dla swojej firmy? Widzisz że konkurencja się rozwija i chcesz jej dorównać? Współczesne strony internetowe to coś więcej niż proste wizytówki z formularzem kontaktowym i kilkoma podstronami. Dziś, mobilne strony internetowe są głównym narzędziem sprzedażowym, kanałem komunikacji i wyjściem na świat dla każdej firmy, która poważnie myśli o swoim rozwoju. Aby szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku i klientów, strony internetowe powinny być łatwe w zarządzaniu i elastyczne. W tym miejscu rozpoczyna się ciężka praca, którą musi wykonać zespół osób, odpowiedzialnych za projektowanie stron internetowych. To oni muszą zdecydować, w jakiej technologii zostanie ona zbudowana. W wielu przypadkach, wspólną decyzją tworzenie stron internetowych odbywa się przy pomocy oprogramowania Word Press.

WORDPRESS – NIE TYLKO DLA BLOGÓW

Lifestylerka blog

Przez kilka pierwszych lat, WordPress był wyłącznie platformą blogową. Szybko zaczęło się to zmieniać, wraz z tym jak coraz więcej osób odkrywało olbrzymi potencjał, drzemiący w tym rozwiązaniu. Społeczność użytkowników z miesiąca na miesiąc stawała się większa. Wśród nich znajdowali się developerzy, programiści i graficy, którzy wspólnie pracowali nad udoskonaleniem WordPressa i uczynieniem go narzędziem, pozwalającym budować pełnowartościowe strony firmowe. Dziś, WP jest najczęściej wybieranym skryptem, wyposażonym w CMS, prostą instalację i możliwość szybkiego i łatwego modyfikowania wyglądu. WP jest technologią bezpłatną, którą można wykorzystywać zarówno do budowy stron komercyjnych, jak i prywatnych.

ZALETY STRON NA WP

  • Prosta instalacja WordPress – wystarczy skopiować pliki instalacyjne na serwer i wykonać instalację, składającą się z trzech kroków. Od tego momentu WordPress jest przygotowany do pracy.
  • Wbudowany CMS – zarządzanie stroną internetową jeszcze nigdy nie było tak proste. Modyfikowanie treści, dodawanie nowych stron, publikacje zdjęć. To wszystko można wykonać z poziomu przeglądarki internetowej, wykorzystując łatwy w obsłudze CMS do zarządzania treścią.
  • Mobilne strony internetowe – strony na WP mogą mieć prosto zmieniany wygląd, poprzez użycie jednego z tysięcy darmowych lub płatnych szablonów. Coraz większa ich ilość obsługuje również technologię responsywną, która jest standardem wyznaczonym przez Google, wpływającym na pozycjonowanie stron www.
  • Niskie koszty – projektowanie stron internetowych z dedykowanym CMS jest bardzo kosztowne. Dla większości klientów, WP zabezpiecza wszystkie obecne i przyszłe potrzeby, dotyczące ich strony internetowej, będąc przy tym narzędziem darmowym i łatwym w samodzielnej obsłudze.
  • Bezpieczeństwo – regularne aktualizacje WP sprawiają, że jest to jedna z najbezpieczniejszych platform do tworzenia stron www. Wielojęzyczne wsparcie techniczne, rozbudowane społeczności użytkowników i olbrzymia liczba dodatków i pluginów, poprawiających funkcjonowanie strony. To wszystko zwiększa atrakcyjność Word Pressa i sprawia, że jest doskonałym wyborem, jeśli chodzi o tworzenie stron internetowych.

 

centrum kominkowe burdzy

Thin content i duplicate content

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z ważniejszych kroków, na drodze do sukcesu strony www. Jest to temat na tyle szeroki, że można o nim pisać bez końca. Dziś jednak zajmiemy się dwoma szczególnie ważnymi zagadnieniami, mającymi niebagatelne znaczenie dla każdego rodzaju strony. Bez względu na to, czy wykonujesz pozycjonowanie sklepów internetowych czy małej strony firmowej, powinieneś dobrze poznać dwa tytułowe pojęcia.

CO TO JEST THIN CONTENT?

Pod pojęciem thin content należy rozumieć teksty o bardzo niskiej jakości. Najlepiej porównać je do precli lub naprawdę marnych tekstów zapleczowych. Umieszczenie takich tekstów na stronie docelowej, udostępnionej użytkownikom, może mieć wiele przykrych konsekwencji. Przede wszystkim wizerunkowych, ale również wpływających na zajmowane przez stronę pozycje w wyszukiwarce. Algorytmy Google są coraz bardziej zaawansowane, dzięki czemu bez trudu radzą sobie z wykrywaniem błędów językowych i stylistycznych. One z kolei obniżają ogólną ocenę strony, obniżając jej pozycję w rankingach.

Kiepska zawartość merytoryczna zniechęca również użytkowników. Ci, wchodząc na stronę coraz rzadziej, sprawiają że jej popularność również się zmniejsza, co także znajdzie odzwierciedlenie w pozycjach w wyszukiwarce.

Jeśli i twoja strona może mieć podobne problemy, pomoże jej optymalizacja SEO, a w szczególności napisanie tekstów od nowa. Praca będzie tym bardziej wymagająca i kosztowna, im więcej treści jest na stronie. O nową redakcję tekstów warto zadbać szczególnie w przypadku sklepów internetowych, gdzie każdy opis produktu powinien być unikalny i dobrze opisujący daną rzecz.

DUPLICATE CONTENT CZYLI KOPIA

Kolejnym problemem, zwłaszcza jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepów internetowych jest duplikowanie treści. Opisy produktów dostarczone przez dystrybutora, pojawiające się w dziesiątkach innych sklepów online, nie ułatwiają zajęcia wysokich pozycji w rankingu Google. Im częściej kopia jakiegoś tekstu pojawia się w sieci, tym gorszą ocenę otrzymują strony, na których się on pojawił. Należy przy tym pamiętać o jednej, ale bardzo ważnej rzeczy: duplicate content może występować nawet w obrębie stron tej samej firmy. Kiedy? Na przykład wówczas, jeśli na adresie bez WWW nie ustawimy przekierowania na stronę z WWW. Google traktuje adres z www i bez www jako dwie osobne strony, mimo że mogą one prowadzić do tych samych plików na serwerze. Błąd, pomimo że uznawany za szkolny, jest nadal bardzo często popełniany i może mieć poważne skutki w odniesieniu do efektów, które daje pozycjonowanie stron i sklepów internetowych.

Co możemy zrobić?

  • Ustawić przekierowanie 301 ze strony bez www na www lub odwrotnie
  • Stworzyć plik robots.txt i wskazać w nim strony, które mogą i które nie mogą być indeksowane
  • Przeprowadzić audyt strony. Kompleksowa optymalizacja SEO może pomóc w usunięciu wielu podobnych problemów, których do tej pory mogliśmy być nieświadomi, a które mogły bardzo mocno hamować efekty pozycjonowania.
Porozmawiajmy
Loading...