1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl
  2. samodzielne pozycjonowanie

samodzielne pozycjonowanie

samodzielne pozycjonowanie

Sprawdź posty linkowane z frazą: samodzielne pozycjonowanie

samodzielne pozycjonowanie – DobrePromo.pl

Nasza interaktywna Agencja – SEO DobrePromo.pl jest godną polecenia marką pozycjonowania SEO stron internetowych. Zajmujemy się pozycjonowaniem stron, blogów oraz sklepów internetowych. Jesteśmy cenioną marką na pomorzu zachodnim. Pomagamy właścicielom stron wybrać popularne frazy, w oparciu o nie, przystępujemy do wielu działań aby pozycjonować w wyszukiwarkach stronę. Kooperacja z naszą agencją SEO zwyczajnie się opłaca a wartości wynikające z pozycjonowania stron zwracają się z nawiązką. Skomponowaliśmy bogate portfolio oraz ogrom zadowolonych z pozycjonowania właścicieli stron. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz darmowej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z wyszukiwarek

Ponieważ zainteresuję Cię hasło: samodzielne pozycjonowanie. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie stron to różnego rodzaju działania, które mają sprawić że serwis będzie wyświetlany jako jeden z topowych wyników wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe. Bezspornie liderem w sektorze wyszukiwarek jest w Polsce Google. I pod tym kątem przygotowuje się pozycjonowanie.

Czy opcja zdobyć czołowe pozycje w Google, bez inwestowania w pozycjonowanie. Oczywiście, bywa to możliwe, ale tylko dla bardzo mało konkurencyjnych fraz kluczowych. Takowymi frazami zwiemy te, które niezwykle rzadko są poszukiwane przez klientów. Tym samym nie przyciągają znacznego ruchu na stronie www i ich znaczenie w sprzedaży internetowej jest niskie. Niestety na tym opiera się spora ilość nieuczciwych agencji SEO, sprzedających tanie pozycjonowanie stron nie informując kontrahent, że dotyczy to nisko znaczących haseł kluczowych. Nie zawsze świadomy zabiegu klient może skorzystać z takiej przykłądowej oferty, nie wiedząc że daleko jej do uzyskania takich efektów, jakich by się spodziewa.

Nasza Agencja Interaktywna funkcjonuje w całkowicie odmienny sposób. Pozycjonowanie stron w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku lub chaotycznym działaniem. Nim zbierzemy się do właściwej pracy, opracowujemy zakrojony na dużą skalę audyt SEO. Audyt ma na celu sprawdzić czy witryna internetowa jest stworzona w taki sposób, który umożliwia rozpocząć pozycjonowanie stron. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Dajmy na to, jeśli strona klienta ma starą budowę HTML lub nie ma na niej wartościowych i unikalnych treści, pozycjonowanie strony nie będzie skuteczne. Należy na wstepie usunąć problematyczne kwestie, a następnie zabrać się do pozycjonowania strony www

Co może zaproponować Agencja Reklamowa DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Pozycjonujemy strony internetowe, sprzedażowe jak i sklepy internetowe. Dzięki usłudze – Twoja strona może uzyskać górne pozycje w wyszukiwarkach, co przełoży się bezpośrednio na szybkość zdobywania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów w internecie – Jeśli jesteś właścicielem sklepu online, to zapewne dobrze wiesz, że bez pozycjonowania o nowych klientów w sieci jest trudno. Jeśli chciałbyś to zmienić lub ruszasz z biznesem, koniecznie skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Pozycjonowanie bloga można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
Jeżeli prowadzisz bloga i chciał/a byś aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarce Google, bezwarunkowo zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne to nic różnego jak poszerzenie popularności Twojej strony www lub sklepu w wyszukiwarce Google dla zapytań lokalnych. Jest to szereg czynności, które poprowadzą Twojego bloga na topowe pozycje w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long tail wykorzystujemy przede wszystkim w branżach, które mają sporo rywali w wynikach Google. Usługa bazuje na pozycjonowaniu istotnej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem zatem dłuższych kompozycji słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Pozycjonowanie międzynarodowe stron www – kiedy Twoja firma uzyskuje lub ma w planie zdobywać klientów z poza granic Polski, opłaci się przeanalizować usługę pozycjonowania międzynarodowego. Dzięki określonym akcjon Twoja strona www lub blog może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

samodzielne pozycjonowanie:

Jeśli interesuję Cię – samodzielne pozycjonowanie, przeczytaj poniższe nowinki na naszym firmowym blogu SEO.

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

15Lut 2017

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

Na czym polega pozycjonowanie stron i dlaczego warto to robić?

Posiadanie własnej strony internetowej jest dzisiaj dla firm ważnym narzędziem marketingowym, które pozwala dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców, a więc potencjalnych klientów. Jednak stworzenie atrakcyjnej wizualnie witryny nie gwarantuje pod tym względem sukcesu. Ważne jest bowiem to, aby odbiorcy w ogóle odwiedzili stronę, a więc trafili na nią, wyszukując konkretnych informacji w wyszukiwarce internetowej. Kluczowa pod tym względem jest więc wysoka pozycja strony w wyszukiwarce, a żeby ją osiągnąć, konieczne jest pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron, czyli sposób na widoczność w sieci.

Na czym polega pozycjonowanie

Liczba stron w internecie z każdym rokiem rośnie. W samej Polsce zarejestrowanych jest już przeszło 2,5 miliona witryn www i większość z nich konkuruje między sobą o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce. Wszystko dlatego, że wyszukiwarki takie jak Google czy Yahoo stały się podstawowym narzędziem do wyszukiwania informacji, produktów, usług, dosłownie wszystkiego. Niemal każdy internauta, chcąc znaleźć informację, najpierw wpisuje ją w wyszukiwarkę i naturalnie rozpoczyna przeglądanie wyników wyszukiwania od pierwszych pozycji. Co więcej, większość użytkowników klika tylko w 3 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te najcenniejsze pozycje zajmują strony, które w najwyższym stopniu odpowiadają na frazę wpisaną przez użytkownika. Pozycjonowanie stron internetowych polega więc na takich działaniach, dzięki którym będą one zajmować jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Działania te nazywane są SEO, czyli optymalizacją stron pod kątem wyszukiwarek.

Trudna sztuka pozycjonowania

Nietrudno się domyślić, że skuteczne pozycjonowanie stron www zapewnia wysoką pozycję w wyszukiwarce w odpowiedzi na wiele różnych słów kluczowych, co nie jest wcale taką prostą sprawą.

Przecież osoba szukająca np. oferty wakacyjnej nad Bałtykiem może wpisać w wyszukiwarce przeróżne frazy: wakacje nad morzem, wczasy nad Bałtykiem, tani nocleg nad polskim morzem itp. Dobór właściwych słów kluczowych jest więc pierwszą trudnością, z jaką ma do czynienia specjalista SEO. Dodatkowym problemem jest spełnienie wymagań stawianych przez wyszukiwarkę. Każda z nich posiada swój własny algorytm, według którego wartościuje poszczególne strony. Przykładowo wyszukiwarka Google w rankingowaniu witryn bierze pod uwagę oprócz słów kluczowych także m.in. unikalność i jakość treści na stronie, linki prowadzące do danej strony, ruch na stronie, czy wreszcie reputację witryny. Ta ostatnia jest szczególnie ważna, ponieważ stosowanie niedozwolonych praktyk przy pozycjonowaniu (np. nienaturalne umieszczanie dużej liczby słów kluczowych na stronie) w przypadku Google może skończyć się karą w postaci obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania, czy nawet całkowitego wykreślenie strony z indeksu.

Jak widać, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach nie jest łatwe i zwykle polega na stosowaniu wielu technik jednocześnie oraz nieustannym mierzeniu efektów. Działania SEO wymagają nie tylko profesjonalnej wiedzy, ale także poświęcenia na nie dużej ilości czasu, jednak warto to robić, ponieważ jest to najlepszy sposób na wypromowanie witryny w internecie.

Zobacz również:

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Porozmawiajmy
Loading...