1. Agencja Interaktywna DobrePromo.pl
  2. skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych

skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych

skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych

Sprawdź oferty połączone ze słowem kluczowym: skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych

skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych – DobrePromo.pl

Nasza Interaktywna Agencja SEO jest liderem w dziedzinie pozycjonowania SEO stron www. Oferujemy pozycjonowanie stron www, sklepów online oraz blogów. Posiadamy ogromne doświadczenie. Podpowiadamy klientom wyselekcjonować najlepsze frazy, w następnej kolejności dokonujemy szeregu działań aby pozycjonować w google.pl stronę. Współpraca z z agencją interaktywną Dobre Promo po prostu się opłaca a wartości wynikające z pozycjonowania stron zwracają się z nawiązką. Przez lata stworzyliśmy bogate w wyniki portfolio oraz wielu zadowolonych z pozycjonowania klientów. Jeśli posiadasz pytanie, zadzwoń i skontaktuj się z naszą agencje interaktywną lub wypisz formularz darmowej wyceny. Pomożemy Ci pozyskać wielu nowych klientów z wyszukiwarek takich jak Google.pl, Bing.com czy Yahoo.com!

Jesli zaciekawi Cię temat: skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych. – Sprawdź naszego Bloga

Pozycjonowanie stron internetowych to zaplanowane działania, które powinny zakładać że witryna będzie wyróżniony jako jeden z czołowych wyników zapytania na konkretne frazy. Bezspornie liderem w sektorze wyszukiwarek online jest w Europie firma alphabet – czyli Google. I pod tym kątem przygotowuje się działania SEO.

Czy opcja zdobyć topowe miejsca w wynikach wyszukiwania, bez inwestycji w pozycjonowanie. Jasne, bywa to możliwe, jednak naogół dla bardzo mało konkurencyjnych słów. Takowymi frazami kluczowymi nazywamy te, które zazwyczaj rzadko są wyszukiwane przez potencjalnych klientów. Tym samym nie generują one wielkiego ruchu na stronie internetowej i ich znaczenie w sprzedaży online jest marginalne. Niestety na tym bazuje całkiem duża liczba nieuczciwych firm, oferując skuteczne pozycjonowanie stron nie informując, że dotyczy to słabo znaczących słów. Nieświadomy zabiegu klient może chętnie skorzystać z takiej przykłądowej oferty, nie wiedząc że daleko jej do uzyskania takich efektów, jakich by oczekiwał.

Nasza firma pracuje w zupełnie inny sposób. Pozycjonowanie stron www w naszym wykonaniu nie jest kwestią przypadku i chaotycznym działaniem. Zanim zbierzemy się do właściwej pracy, opracowujemy zakrojony na mierę serwisu skalę audyt SEO. Nasz Audyt SEO ma na celu sprawdzić czy witryna jest wykonana w taki sposób, który umożliwia rozpocząć Pozycjonowanie. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Dajmy na to, jeśli strona internetowa klienta posiada przestarzałą konstrukcję HTML lub nie ma na niej unikalnych i wartościowych treści, pozycjonowanie strony może nie być skuteczne. Należy w pierwszej kolejności poprawić problemowe kwestie, a dopiero następnie przygotować się do pozycjonowania witryny

Co może zaproponować Agencja Interaktywna DobrePromo.pl?

Pozycjonowanie stron
Wspieramy strony www, zarówno sprzedażowe jak i wizytówki firmowe. Dzięki usłudze – Twoja strona może objąć górne pozycje w wyszukiwarce Google, a to przełoży się na ilość odnajdywania nowych klientów.

Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie sklepów online – Jeśli jesteś adminem sklepu online, to doskonale wiesz, że bez pozycjonowania o sprzedaż w internecie jest naprawdę ciężko. Jeśli masz ochotę to zmienić lub dopiero ruszasz z interesem w sieci,to skontaktuj się z nami.

Pozycjonowanie blogów
Pozycjonowanie bloga można porównać do tankowania samochodu. Bez paliwa daleko nie zajedziesz…
W przypadku gdy masz bloga i chcesz aby był jeszcze bardziej widoczny w wyszukiwarce, koniecznie zainwestuj w pozycjonowanie.

Nasze strategie SEO

Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne to nic różnego jak powiększenie widzialności Twojej strony www lub wizytówki w Google i innych wyszukiwarkach dla zapytań lokalnych. Jest to szereg działań, które poprowadzą Twoją stronę na najwyższe pozycje w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie long tail
Pozycjonowanie long tail wykorzystujemy głównie w dziedzinach, które mają sporo oponentów w wynikach Google. Usługa bazuje na pozycjonowaniu istotnej ilości fraz kluczowych z tzw. długim ogonem więc dłuższych kompozycji słów kluczowych.

Pozycjonowanie międzynarodowe
Międzynarodowe pozycjonowanie stron – w przypadku gdy Twoja firma uzyskuje lub zamierza zdobywać klientów poza Polską, należy wgłębić się w usługę pozycjonowania międzynarodowego stron www. Dzięki tym działaniom Twoja strona lub sklep może stać się widoczna w wyszukiwarkach na całym świecie.

skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych:

Jeśli interesuję Cię – skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych, sprawdź poniższe nowinki na naszym firmowym blogu .

24Lut 2017

Pozycjonowanie stron blogiem firmowym

pozycjonowanie bloga

Dobrym działaniem wspierającym pozycjonowanie oraz promocję witryny jest prowadzenie bloga firmowego.

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem firmowych blogów, jest coraz częstszą praktyką SEO.

Dlaczego dobrze jest prowadzić bloga w firmowej domenie oraz jak najlepiej wykorzystać go do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiada agencja SEO ze Szczecina, z wieloletnim doświadczeniem w skutecznym pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych.

Blog i content marketing

Blog to najlepsze miejsce w obrębie strony, w którym można regularnie publikować duże ilości artykułów. Wysokiej jakości treści, systematycznie dodawane do strony poprawiają jej pozycje w rankingu wyszukiwarki, a jednocześnie wpływają na budowane wiarygodnego wizerunku. Oczywiście należy zadbać o to, aby teksty dodawane na blogu były wartościowe, oryginalne i w jakiś sposób powiązane z głównym profilem działalności firmy. Najlepiej, aby były pożądane i poszukiwane przez klientów. Tak właśnie działa content marketing. Dostarcza ważnych treści, często odpowiedzi na poważne pytania, pomagając w budowaniu profesjonalnego oraz godnego zaufania wizerunku firmy – zarówno u klientów, jak i w ocenie Google. Tworzenie dobrych tekstów na bloga wymaga specjalistycznej wiedzy, więc same w sobie będą dobrą wizytówką Twojej firmy. Jeśli z jakich powodów nie jesteś w stanie sam napisać tekstów na firmowego bloga, np. z powodu niewystarczającej ilości wolnego czasu lub braku pracowników, zadanie to wykona współpracująca z Tobą agencja SEO, zatrudniająca doświadczonych copywriterów.

Blog i mocne linki SEO

Pozycjonowanie stron intenetowych zawsze wygląda podobnie. Bez względu czy dotyczy miasta Szczecin czy innego zakątka Polski, chodzi o zdobywanie mocnych linków, prowadzących do Twojej strony. Agencja SEO może je pozyskiwać na różne sposoby – mniej lub bardziej bezpieczne. Zdobywanie linków za pomocą bloga i cennych artykułów jest najbardziej naturalną i najbardziej wartościową metodą. Jak można takie linki SEO zyskać? Przede wszystkim poprzez odsyłacze umieszczone na innych stronach, linkujące do tworzonych przez Ciebie treści. Właściciele innych stron chętnie zamieszczą takie linki u siebie, pod warunkiem że stworzony artykuł będzie w ich ocenie ważny dla swojego grona odbiorców. Tworzenie instrukcji, poradników, a także foto-reportaży z wykonywanych prac, to najlepszy sposób aby zainteresować nowych czytelników i zachęcić ich do częstego odwiedzania i linkowania Twojej strony.

Blog i pozycjonowanie long tail (pozycjonowanie długi ogon)

Czy słyszałeś o czymś takim, jak pozycjonowanie na długi ogon (pozycjonowanie long tail)? Polega ono na stosowaniu głównych słów lub fraz kluczowych, w połączeniu z innymi hasłami, które mogą być wpisywane do wyszukiwarki Google. Blog z uwagi na dużą ilość treści doskonale nadaje się do tego celu, pozwalając zachować naturalny wygląd stosowanych słów kluczowych. Doświadczona agencja SEO potrafi uzyskać doskonałe i przede wszystkim trwałe efekty pozycjonowania, stosując długi ogon w zestawieniu z pozycjonowaniu lokalnym na konkretne miasto lub województwo.

Zobacz również:

Dlaczego warto pozycjonować stronę i na czym to polega?

22Lis 2016

Dlaczego WordPress to dobry wybór na stronę www?

strony internetowe WordPress

Dlaczego WordPress to dobry wybór na stronę www?

Myślisz o zamówienie strony internetowej dla swojej firmy? Widzisz że konkurencja się rozwija i chcesz jej dorównać? Współczesne strony internetowe to coś więcej niż proste wizytówki z formularzem kontaktowym i kilkoma podstronami. Dziś, mobilne strony internetowe są głównym narzędziem sprzedażowym, kanałem komunikacji i wyjściem na świat dla każdej firmy, która poważnie myśli o swoim rozwoju. Aby szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku i klientów, strony internetowe powinny być łatwe w zarządzaniu i elastyczne. W tym miejscu rozpoczyna się ciężka praca, którą musi wykonać zespół osób, odpowiedzialnych za projektowanie stron internetowych. To oni muszą zdecydować, w jakiej technologii zostanie ona zbudowana. W wielu przypadkach, wspólną decyzją tworzenie stron internetowych odbywa się przy pomocy oprogramowania Word Press.

WORDPRESS – NIE TYLKO DLA BLOGÓW

Lifestylerka blog

Przez kilka pierwszych lat, WordPress był wyłącznie platformą blogową. Szybko zaczęło się to zmieniać, wraz z tym jak coraz więcej osób odkrywało olbrzymi potencjał, drzemiący w tym rozwiązaniu. Społeczność użytkowników z miesiąca na miesiąc stawała się większa. Wśród nich znajdowali się developerzy, programiści i graficy, którzy wspólnie pracowali nad udoskonaleniem WordPressa i uczynieniem go narzędziem, pozwalającym budować pełnowartościowe strony firmowe. Dziś, WP jest najczęściej wybieranym skryptem, wyposażonym w CMS, prostą instalację i możliwość szybkiego i łatwego modyfikowania wyglądu. WP jest technologią bezpłatną, którą można wykorzystywać zarówno do budowy stron komercyjnych, jak i prywatnych.

ZALETY STRON NA WP

  • Prosta instalacja WordPress – wystarczy skopiować pliki instalacyjne na serwer i wykonać instalację, składającą się z trzech kroków. Od tego momentu WordPress jest przygotowany do pracy.
  • Wbudowany CMS – zarządzanie stroną internetową jeszcze nigdy nie było tak proste. Modyfikowanie treści, dodawanie nowych stron, publikacje zdjęć. To wszystko można wykonać z poziomu przeglądarki internetowej, wykorzystując łatwy w obsłudze CMS do zarządzania treścią.
  • Mobilne strony internetowe – strony na WP mogą mieć prosto zmieniany wygląd, poprzez użycie jednego z tysięcy darmowych lub płatnych szablonów. Coraz większa ich ilość obsługuje również technologię responsywną, która jest standardem wyznaczonym przez Google, wpływającym na pozycjonowanie stron www.
  • Niskie koszty – projektowanie stron internetowych z dedykowanym CMS jest bardzo kosztowne. Dla większości klientów, WP zabezpiecza wszystkie obecne i przyszłe potrzeby, dotyczące ich strony internetowej, będąc przy tym narzędziem darmowym i łatwym w samodzielnej obsłudze.
  • Bezpieczeństwo – regularne aktualizacje WP sprawiają, że jest to jedna z najbezpieczniejszych platform do tworzenia stron www. Wielojęzyczne wsparcie techniczne, rozbudowane społeczności użytkowników i olbrzymia liczba dodatków i pluginów, poprawiających funkcjonowanie strony. To wszystko zwiększa atrakcyjność Word Pressa i sprawia, że jest doskonałym wyborem, jeśli chodzi o tworzenie stron internetowych.

 

centrum kominkowe burdzy

Thin content i duplicate content

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z ważniejszych kroków, na drodze do sukcesu strony www. Jest to temat na tyle szeroki, że można o nim pisać bez końca. Dziś jednak zajmiemy się dwoma szczególnie ważnymi zagadnieniami, mającymi niebagatelne znaczenie dla każdego rodzaju strony. Bez względu na to, czy wykonujesz pozycjonowanie sklepów internetowych czy małej strony firmowej, powinieneś dobrze poznać dwa tytułowe pojęcia.

CO TO JEST THIN CONTENT?

Pod pojęciem thin content należy rozumieć teksty o bardzo niskiej jakości. Najlepiej porównać je do precli lub naprawdę marnych tekstów zapleczowych. Umieszczenie takich tekstów na stronie docelowej, udostępnionej użytkownikom, może mieć wiele przykrych konsekwencji. Przede wszystkim wizerunkowych, ale również wpływających na zajmowane przez stronę pozycje w wyszukiwarce. Algorytmy Google są coraz bardziej zaawansowane, dzięki czemu bez trudu radzą sobie z wykrywaniem błędów językowych i stylistycznych. One z kolei obniżają ogólną ocenę strony, obniżając jej pozycję w rankingach.

Kiepska zawartość merytoryczna zniechęca również użytkowników. Ci, wchodząc na stronę coraz rzadziej, sprawiają że jej popularność również się zmniejsza, co także znajdzie odzwierciedlenie w pozycjach w wyszukiwarce.

Jeśli i twoja strona może mieć podobne problemy, pomoże jej optymalizacja SEO, a w szczególności napisanie tekstów od nowa. Praca będzie tym bardziej wymagająca i kosztowna, im więcej treści jest na stronie. O nową redakcję tekstów warto zadbać szczególnie w przypadku sklepów internetowych, gdzie każdy opis produktu powinien być unikalny i dobrze opisujący daną rzecz.

DUPLICATE CONTENT CZYLI KOPIA

Kolejnym problemem, zwłaszcza jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepów internetowych jest duplikowanie treści. Opisy produktów dostarczone przez dystrybutora, pojawiające się w dziesiątkach innych sklepów online, nie ułatwiają zajęcia wysokich pozycji w rankingu Google. Im częściej kopia jakiegoś tekstu pojawia się w sieci, tym gorszą ocenę otrzymują strony, na których się on pojawił. Należy przy tym pamiętać o jednej, ale bardzo ważnej rzeczy: duplicate content może występować nawet w obrębie stron tej samej firmy. Kiedy? Na przykład wówczas, jeśli na adresie bez WWW nie ustawimy przekierowania na stronę z WWW. Google traktuje adres z www i bez www jako dwie osobne strony, mimo że mogą one prowadzić do tych samych plików na serwerze. Błąd, pomimo że uznawany za szkolny, jest nadal bardzo często popełniany i może mieć poważne skutki w odniesieniu do efektów, które daje pozycjonowanie stron i sklepów internetowych.

Co możemy zrobić?

  • Ustawić przekierowanie 301 ze strony bez www na www lub odwrotnie
  • Stworzyć plik robots.txt i wskazać w nim strony, które mogą i które nie mogą być indeksowane
  • Przeprowadzić audyt strony. Kompleksowa optymalizacja SEO może pomóc w usunięciu wielu podobnych problemów, których do tej pory mogliśmy być nieświadomi, a które mogły bardzo mocno hamować efekty pozycjonowania.
Porozmawiajmy
Loading...